Nedräkning till kommunalvalet
”Med 27 års erfarenhet av kommunpolitik i en för stor kommun, vet vi att det är dags att Länna, Skogås, Trångsund och Vidja blir en egen kommun. Fram till dess bevakar vi våra gemensamma intressen”
Cecilia Nordin
Gruppledare Drevvikenpartiet
Rubriken talar sitt tydliga språk ... See MoreSee Less
Stärk demokratin med skilda valdagar
www.svd.se
Människors vardagsfrågor skyms av den nationella valrörelsen.Comment on Facebook
... See MoreSee Less
Comment on Facebook
... See MoreSee Less
Comment on Facebook
Personrösta på Cecilia Nordin
Drevvikenpartiet
Jag är född och uppvuxen i östra Huddinge. Här har jag gått i skolan, här har mina barn vuxit upp och här har min familj funnits i flera generationer.
För mig är Länna, Skogås, Trångsund och Vidja inte bara platser på en karta. Det är hemma.
Jag kandiderar för att vår del av kommunen behöver en starkare röst. För länge har vi sett hur underhåll, trygghet, centrumutveckling, skolor, föreningsliv och vardagsmiljöer hamnat för långt ner på prioriteringslistan.
Jag vill vara din röst i den för stora kommunen.
Som oppositionsråd för Drevvikenpartiet driver jag frågor som handlar om närdemokrati, trygghet, rättvisa prioriteringar och en framtid där besluten fattas närmare oss som bor här. Jag tror på en egen normalstor kommun för Länna, Skogås, Trångsund och Vidja. Fram till dess kommer jag fortsätta kämpa för att vår kommundel ska få den uppmärksamhet, omsorg och respekt vi förtjänar.
Jag är inte politiker för att göra karriär i riksdagen eller regionen. Jag är engagerad här, för oss som bor här.
Jag är varm i mötet med människor, men envis när något är fel. Jag lyssnar, jag tar strid och jag säger det andra inte alltid vågar säga.
Vill du ha en lokal röst som står upp för vår kommundel?
Då hoppas jag på ditt personkryss.
Cecilia Nordin
Drevvikenpartiet
Din röst i den för stora kommunen.
#dinrös #val2026 #egenkommun #lokaldemokrati #lokalpolitik #vidja #LÄNN #skogå #trångsun #drevvikenpartiet ... See MoreSee Less
Comment on Facebook
Hur tänker ni om egen kommun för oss och finns någon budgetanalys?